Celem zajęć językowych w przedszkolu jest przygotowanie dzieci do posługiwania się językiem obcym poprzez rozbudzanie świadomości językowej i wrażliwości kulturowej.
Metoda „Akcja na minutę”
W naszym nauczaniu stosujemy metodę „Akcja na Minutę”.Została ona opracowana przez doświadczonych nauczycieli języka angielskiego pod patronatem Oxford University Press. Metoda ta ma na celu usprawnić nauczanie języka u dzieci od najmłodszych lat życia. Codzienne zajęcia oraz regularność akcji sprawia, że dzieci po paru pierwszych lekcjach przyswajają przedstawione materiały. Częste zmiany akcji oraz nauka wielu różnych piosenek i rymowanek, wprowadza dzieci w świat swobodnej zabawy z językiem. Zajęcia są bardzo lubiane przez dzieci. Codzienna nauka poprzez zabawę sprawia, że język obcy staje się dla przedszkolaka naturalnym w jego codziennym użytkowaniu.
Zajęcia z języka angielskiego odbywają się codziennie i są bezpłatne
Dlaczego akurat język hiszpański?
Nauka tego języka to świetne przygotowanie do dalszej edukacji dziecka w klasach dwujęzycznych.
„Inny język, to inna wizja życia”, a ta z Półwyspu Iberyjskiego jest wyjątkowo pozytywna i udziela się każdemu, kto chociaż raz się z nią spotka
Przekazywanie „hiszpańskiego optymizmu” daje dzieciom ogromną radość i satysfakcję. Język hiszpański szczególnie upodobały sobie najmłodsze przedszkolaki. Nauka słówek ,a zwłaszcza piosenek sprawia dzieciom wiele frajdy. Staramy się, aby nasze dzieci wychodziły z zajęć uśmiechnięte i z niecierpliwością czekały na kolejną przygodę z hiszpańskim.
Zajęcia z języka hiszpańskiego prowadzone są dwa razy w tygodniu i są bezpłatne
mgr Klaudia Krzysztofik
Ukończyłam filologię angielską na Uniwersytecie Gdańskim. Jako nauczyciel języka angielskiego regularnie biorę udział w szkoleniach organizowanych zarówno przez Oxford University Press, jak i przez Cambridge Assessment English.
Od 2019 roku uczę też języka hiszpańskiego. Zdobyłam certyfikat Centrum Języków Obcych UG potwierdzający znajomość języka. Nauczanie języków obcych sprawia mi radość i satysfakcję, szczególnie kiedy widzę uśmiechy na twarzach dzieci i rezultaty w procesie ich kształcenia. Chciałabym przygotować dzieci pod tym kątem jak najlepiej, aby miały lepszy start w szkole podstawowej.